مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 11:372022-09-21سياسي

انجام 200 فقره بازرسی از واحدهای صنعتی پرخطر شیمیایی سمنان


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: کمیته بازرسی قرارگاه پدافند شیمیایی استان سمنان تشکیل شده و تاکنون 200 فقره بازرسی از واحدهای صنعتی پرخطر شیمیایی این استان داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، ایرج کارخایی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان پیش از ظهر امروز در همایش تبیین و تشریح نظام مصون سازی و عملیات پدافند شیمیایی در سمنان اظهار کرد: 376 واحد از 400 واحد صنعتی شیمیایی در استان سمنان فعال هستند که برای مصون سازی در این واحدها اقدامات لازم ازجمله آموزش انجام شده است.

وی افزود: شناسنامه واحدهای شیمیایی استان سمنان برای صنایع فعال در این حوزه تهیه و تدوین شده که بر این اساس تمام اطلاعات از نوع فعالیت تا توزیع محصولات و همچنین درجه بندی خطرپذیری این واحدها مشخص است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان بیان کرد: تاکنون، قرارگاه پدافند شیمیایی استان سمنان 15 جلسه برگزار کرده که 97 مصوبه داشته است.

کارخایی ادامه داد: کمیته بازرسی قرارگاه پدافند شیمیایی استان سمنان تشکیل شده و تاکنون 200 فقره بازرسی از واحدهای صنعتی پرخطر شیمیایی این استان داشته است.

وی اضافه کرد: بازدید و بررسی اجرای اصول پدافند غیرعامل در صنایع شیمیایی استان سمنان مستمر انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 200 فقره بازرسی از واحدهای صنعتی پرخطر شیمیایی سمنان

انجام 200 فقره بازرسی از واحدهای صنعتی پرخطر شیمیایی سمنان