مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 21:422022-09-20سياسي

انتقاد غریب آبادی از رویکرد دوگانه اتحادیه اروپایی


دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با انتقاد از بیانیه سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپایی در قبال فوت مهسا امینی، گفت: به دنبال وقوع این حادثه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت امور بین الملل قوه قضاییه و ستاد حقوق بشر، جسپر وار، سفیر دانمارک در تهران با کاظم غریب آبادی، معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت وگو کرد.

  در این دیدار، دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با انتقاد از بیانیه سرویس اقدام خارجی های قربانیان ترور، مطالبه آنان را پیگیری خون شهدای ترور عنوان کرد.

  معاون امور بین الملل قوه قضاییه در ادامه ضمن مردود دانستن این قبیل اظهارات مداخله جویانه، تصریح کرد: از شما به عنوان سفیر یک کشور اروپایی می خواهم به همکارانتان در اتحادیه اروپا بگویید شواهد و اسناد نشان می دهد برخی از اعضای گروهک های پ ک ک، پژاک، کوموله و .

که جان شهروندان بی گناه به ویژه هم وطنان کرد را قربانی کرده اند، در کردستان عراق و کشورهای اروپایی به سر می برند، موضع آنها در خصوص این رفتار دوگانه چیست؟  طرفین، در ادامه درباره سایر موضوعات فی مابین نظیر تبادل نظر و تجربه در حوزه حقوقی - قضایی و حقوق بشر گفت وگو و رایزنی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد غریب آبادی از رویکرد دوگانه اتحادیه اروپایی

انتقاد غریب آبادی از رویکرد دوگانه اتحادیه اروپایی