مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 19:122022-09-20حوادث

دستگیری زورگیران قبل از ارتکاب جرم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد قاسم طرهانی در تشریح خبر دستگیری زورگیران قبل از ارتکاب جرم گفت: در پی فعال سازی واحد های گشتی در سطح شهر به منظور پیشگیری از وقوع جرم در محدوده کلانتری نازی آباد، - جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زورگیرانی که در حال پرسه زنی برای یافتن سوژه بودند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد قاسم طرهانی در تشریح خبر دستگیری زورگیران قبل از ارتکاب جرم گفت: در پی فعال سازی واحد های گشتی در سطح شهر به منظور پیشگیری از وقوع جرم در محدوده کلانتری نازی آباد، ماموران به 2 نفر از متهمان سابقه دار و تحت نظر این یگان که به صورت بی هدف در حال پرسه زنی و زاغ زنی در خیابان بودند، مشکوک و برای بررسی موضوع متهمان را دستگیر کردند.

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: ماموران با بازرسی بدنی که ماموران از متهمان انجام دادند یک قبضه سلاح سرد (قمه) به طول 50 سانتی متر کشف کردند.

جانشن پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در یک عملیات منسجم پلیسی هر دو فرد که جز افراد سابقه دار و تحت نظر بودند قبل از انجام هر گونه جرمی دستگیر شدند.

طرهانی در پایان با اشاره به اینکه این دو فرد قبلا هم سابقه زور گیری داشته اند افزود: برای این افراد پس ازانتقال به کلانتری پرونده ای تشکیل و به مرجع قضایی ارسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری زورگیران قبل از ارتکاب جرم

دستگیری زورگیران قبل از ارتکاب جرم