مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 21:522022-09-19اقتصادي

جذب 100درصدی تسهیلات صنایع دستی در اردبیل


سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از جذب 100درصدی تسهیلات مصوب بند الف تبصره 18 در حوزه صنایع دستی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، وحید دلاورقوام شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  تسهیلات بند الف تبصره 18 در حوزه صنایع دستی استان اردبیل جذب بیش از 100 درصدی نسبت به تسهیلات مصوب داشته است.

وی افزود: مبلغ مصوب تسهیلات بند الف تبصره 18 در حوزه صنایع دستی برای استان اردبیل 17 میلیارد و 200 میلیون تومان بود که تا امروز اداره کل میراث فرهنگی اردبیل مبلغ 30 میلیارد تومان معرفی برای دریافت تسهیلات انجام داده است.

 سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل تصریح کرد: این تسهیلات که تحقق حدود 175 درصدی را داشته است مقدمات اشتغال 570 نفر را در استان اردبیل و در حوزه صنایع دستی فراهم کرده است.

دلاورقوام گفت: حوزه صنایع دستی فرصت مناسبی برای ایجاد اشتغال است که اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با برگزاری دوره های آموزشی و پرداخت تسهیلات اقدامات مهمی در این راستا انجام داده است.

انتهای پیام/3727/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 100درصدی تسهیلات صنایع دستی در اردبیل

جذب 100درصدی تسهیلات صنایع دستی در اردبیل