مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 17:072022-09-19اقتصادي

آخرین مهلت شرکت در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه


مدیر بانکداری تجاری و شخصی آخرین مهلت شرکت در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک کارآفرین را پایان شهریور 1401 اعلام کرد.

- اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک کارآفرین ، اسمعیل برزنونی مدیر بانکداری تجاری و شخصی با تأکید بر این که بانک کارآفرین همزمان با بیست و سومین سالگرد تاسیس بانک دومین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک را اجرایی خواهد کرد، گفت: سپرده گذاران برای شرکت در دومین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک تنها چهار روز فرصت دارند.

وی با تأکید بر این که حداقل موجودی جهت شرکت در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز در دوره جاری، یک میلیون ریال خواهد بود، افزود: بدیهی است جهت شرکت در قرعه کشی علاوه بر حفظ حداقل موجودی(صد هزار تومان)، طی 3 ماه یا 90 روز متوالی، مفتوح بودن حساب و داشتن حداقل موجودی در روز قرعه کشی ضروری است.

حداقل موجودی برای شرکت در جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک کارآفرین یک میلیون ریال است و به ازای هر یک میلیون ریال در پایان هر روز یک امتیاز برای صاحب حساب منظور می شود.

مدیر بانکداری تجاری و شخصی همچنین به جوایز دومین دوره قرعه کشی نیک آفرین اشاره کرد و گفت: بانک کارآفرین به مناسبت بیست و سومین سالگرد بانک و به پاس قدردانی از سپرده گذاران نیک اندیش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت شرکت در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه

آخرین مهلت شرکت در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه