مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 13:022022-09-19سياسي

دبیر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در چهارمحال و بختیاری معرفی شد


دبیر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در چهارمحال و بختیاری و مسئولان کمیته داوران، اطلاع رسانی و تبلیغات، پشتیبانی و مالی معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد اولین جلسه شورای سیاست گذاری جشنواره رسانه ای ابوذر امروز دوشنبه 28 شهریورماه 1401 به ریاست سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) و با حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان رده های مرتبط با موضوع و صاحب نظران رسانه ای در سالن جلسات فرماندهی سپاه استان از سوی سازمان امسال، فرارسیدن ایام رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) را تسلیت گفت و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع امنیت و سلامت و مدافعان حرم را گرامی داشت.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) افزود: هفته دفاع مقدس یادآور خاطره های ایثارگری رزمندگان و شهداست و باید به نحو احسن برنامه های این مناسبت را اجرا کنیم.

اکبری بیان کرد: شهدا در آن روزها با آرزوی زیارت امام حسین(ع) در جبهه ها حضور می یافتند و معجزه دفاع مقدس امروز باعث شده همه مردم و برخی از همان رزمندگان با پای پیاده در زیارت آن امام حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر، اظهار داشت: رسانه بسیار مهم است و از اهداف جشنواره این است که از زحمات و تلاش رسانه های ارزشی تجلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در چهارمحال و بختیاری معرفی شد

دبیر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در چهارمحال و بختیاری معرفی شد