مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 11:572022-09-18سياسي

مدارس و دانشگاه های مشهد هفته اول مهر تعطیل شد/ علت ؛ اختصاص مدارس به اسکان زائران


هیات های مذهبی توسط شورای هیات مذهبی به عنوان نهادی مردمی مدیریت می شوند و از طرف دیگر همه هیات ها از سوی بخش های حاکمیت مورد حمایت می باشند.

- مدارس و دانشگاه های مشهد هفته اول مهر تعطیل شد/ علت ؛ اختصاص مدارس به اسکان زائران هیات های مذهبی توسط شورای هیات مذهبی به عنوان نهادی مردمی مدیریت می شوند و از طرف دیگر همه هیات ها از سوی بخش های حاکمیت مورد حمایت می باشند.

فرماندار مشهد گفت: مدارس و دانشگاه های مشهد در هفته نخست مهر تعطیل هستند و این اماکن به اسکان زائران دهه پایانی صفر اختصاص یافته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، محسن داوری در حاشیه افتتاح قرارگاه عملیاتی خدمات سفر شهرستان مشهد در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس ابلاغ شورای آموزش و پرورش استان خراسان رضوی همه مدارس شهر مشهد تا پنج مهر تعطیل هستند و مدارس در اختیار اسکان زائران خواهد بود.

وی گفت: در نشستی که هفته قبل معاون اول رییس جمهور در مشهد داشتند، ایشان به وزیر علوم اعلام کردند دانشگاه ها در مشهد در هفته اول مهر تعطیل است و ظرفیت دانشگاه ها به اسکان زائران اختصاص می یابد.

فرماندار مشهد با اشاره به فعالیت قرارگاه خدمات سفر در مشهد خاطر نشان کرد: در این روزهایی که امام رضا(ع) میهمان زیادی دارد، میهمان نوازی شایسته را به همگان نشان خواهیم داد و در این راستا قرارگاهی در قال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس و دانشگاه های مشهد هفته اول مهر تعطیل شد/ علت ؛ اختصاص مدارس به اسکان زائران

مدارس و دانشگاه های مشهد هفته اول مهر تعطیل شد/ علت ؛ اختصاص مدارس به اسکان زائران