مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 شهریور 1401 ساعت 08:122022-09-16سياسي

تلاش سفیران موکب بانوان فاطمی برای «اصلاح خانواده»


برخی از اعضای گروه «سفیران» موکب بانوان فاطمی کارشناسان مشاوره هستند که با استفاده از فضای معنوی حاکم بر پیاده روی اربعین، ارتقای انعطاف و دل های آماده زائران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس_فاطمه جمال زاده: مشورت کردن در کارها تاثیر بالایی در حل مشکلات، یافتن راه صحیح و تقویت بینش در سطوح مختلف زندگی دارد و خداوند در قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نیز در قالب روایات متعدد مسلمانان را به انجام مشاوره در زندگی سفارش کرده اند.

  با توجه به اهمیت مشاوره در اسلام و تاثیر آن بر بهبود روند زندگی، مرکز مدیریت قرار داده است تا زائران در سفر معنوی پیاده روی نجف به کربلا بتوانند با کمک آنان راه حلی برای گره های زندگی خود بیابند.

  زهرا ارجمند مشاور پیشکسوت گروه سفیران در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: انسان ضمن انجام مشاوره از عقل، دانش و تجربه کارشناسان بهره مند می شود و منطبق با اصول مطلوب روانشناسی به راه حل دست می یابد.

  *تاثیر بالای مشاوره بر مخاطبان در فضاهای معنوی وی در خصوص تاثیر مشاوره در فضاهایی که مانند پیاده روی اربعین معنویت بیشتری موج می زند عنوان می کند: در چنین فضاهایی که افراد متمرکز بر معنا می شوند، قلب شان برای دریافت کلام آماده تر، نفسشان برای اصلاح منعطف تر و ظرفیتشان نیز برای پیاده سازی اصول صحیح در زندگی بیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش سفیران موکب بانوان فاطمی برای «اصلاح خانواده»

تلاش سفیران موکب بانوان فاطمی برای «اصلاح خانواده»