مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 12:322022-09-13سياسي

رییس جمهور با افزایش تعداد نمایندگان موافق است


عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: وزیر کشور و رییس جمهور به صورت شفاهی به ما گفته اند که با طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان موافق هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، محمدرضا صباغیان درباره آخرین اقدامات مجلس برای اصلاح قانون انتخابات، اظهار داشت: بررسی طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان در کمیته ای ذیل کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها به اتمام رسیده است.

وی بیان کرد: ما در این طرح، اصلاحاتی را در برخی از حوزه های انتخابیه مجلس اعمال کردیم و تعداد نمایندگان برخی از حوزه های انتخابیه افزایش خواهد یافت.

قطعاً تعداد نمایندگان هیچیک از حوزه های انتخابیه کاهش نمی یابد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان احتمالاً در جلسه بعدی کمیسیون شوراها در دستورکار قرار گرفته و مفاد آن مورد بررسی کارشناسی قرار می گیرد.

نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هدف ما این است که طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان هر چه زودتر در مجلس شورای اسلامی تعیین تکلیف شود و به انتخابات مجلس در سال 1402 برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور با افزایش تعداد نمایندگان موافق است

رییس جمهور با افزایش تعداد نمایندگان موافق است