مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 10:372022-09-13حوادث

یک واحد تولیدی چسب در شهرضا طعمه حریق شد/ 10 هزار لیتر بنزین سوخت


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: 10 هزار لیتر بنزین در این حادثه طعمه حریق شد، اما با اقدام به موقع از سرایت آتش به کارخانه های مجاور پیشگیری شد.

- منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار داشت: ساعت 9 و 4 دقیقه صبح امروز حریق گسترده در یک واحد تولیدی چسب در شهرک صنعتی سپهرآباد شهرضا به آتش نشانی اعلام شد.

وی با بیان اینکه در این حریق یک انبار حامل بنزین که در بشکه های غیراستاندارد نگهداری می شد طعمه حریق شد، افزود: در این حادثه بشکه ها با حریق مواجه و منفجر می شوند.

شیشه فروش با بیان اینکه در این حریق آتش نشانی های شهرضا، سپهرآباد، شهرک رازی و شهر گلشن به محل حادثه اعزام شدند، گفت: در این حادثه 2 دستگاه تانکر آب نیز اعزام شد و در مجموع 9 دستگاه آتش نشانی حریق را بعد از 45 دقیقه مهار کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه در این حادثه به 2 دستگاه ماشین خسارت وارد شد، بیان کرد: 10 هزار لیتر بنزین در این حادثه طعمه حریق شد و با اقدام به موقع از سرایت آتش به کارخانه های مجاور پیشگیری شد.

وی با بیان اینکه نگهداری سوخت مغایر اصول ایمنی است، خاطرنشان کرد: همواره به شهرک های صنعتی توصیه کرده ایم که باید سیستم های اطفای حریق پیش بینی کنند و با توجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک واحد تولیدی چسب در شهرضا طعمه حریق شد/ 10 هزار لیتر بنزین سوخت

یک واحد تولیدی چسب در شهرضا طعمه حریق شد/ 10 هزار لیتر بنزین سوخت