مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 12:272022-09-12بين الملل

هشدار قاهره به تل آویو؛ اوضاع در کرانه باختری از کنترل خارج می شود


رسانه های عبری از پیام های هشدار قاهره به تل آویو درباره تشدید حملات رژیم صهیونیستی علیه کرانه باختری و احتمال خارج شدن اوضاع از کنترل، خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های عبری اذعان کردند که مقامات مسئول مصری ضمن انتقاد از حملات فزاینده صهیونیست ها به کرانه باختری به مقامات تضعیف می کند .

بنا بر این گزارش، مقامات مصری هشدار دادند که اگر وضعیت کنونی در کرانه باختری ادامه یابد، اسراییل با نزدیک شدن به زمان پس از ابومازن (یعنی کناره گیری رییس تشکیلات خودگردان از قدرت)، در کرانه باختری با انفجار و یک هرج و مرج سیاسی مواجه خواهد شد .

این در حالی است که رییس تشکیلات خودگردان فلسطین، سه شنبه پیش با عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر در قاهره دیدار کرد و به ادعای کانال 11 تلویزیون رژیم صهیونیستی ممکن است این دیدار، در راستای تلاش برای تقویت  عباس برای مقابله با تنش های روزافزون در کرانه باختری که بر جایگاه او و رهبری فلسطین تاثیر می گذرد، صورت گرفته باشد .

در همین راستا، رونین بار رییس سرویس امنیت عمومی اسراییل (شاباک)، نیز در جریان شرکت در یک کنفرانس در خصوص تروریسم که عصر دیروز در مرکز رایخمان در هرتسلیا برگزار شد، گفت که رییس تشکیلات خودگردان فلسطین به دلیل موقعیت ضعیف خود در میان توده فلسطین،می با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار قاهره به تل آویو؛ اوضاع در کرانه باختری از کنترل خارج می شود

هشدار قاهره به تل آویو؛ اوضاع در کرانه باختری از کنترل خارج می شود