مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 20:372022-09-11بين الملل

سفر بشار اسد به حمص


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بشار اسد رییس جمهور سوریه از مرکز ملی دانشجویان برتر در حمص در پی بازگشایی آن پس از سال ها تعطیلی به علت تروریسم، - رییس جمهور سوریه از مرکز ملی دانشجویان برتر در حمص در پی بازگشایی آن پس از سال ها تعطیلی به علت تروریسم، بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بشار اسد رییس جمهور سوریه از مرکز ملی دانشجویان برتر در حمص در پی بازگشایی آن پس از سال ها تعطیلی به علت تروریسم، بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید با اعضای کمیته نوآوری، شورای امور علمی مرکز دانشجویان برتر، کمیسیون متخصصان مرکز دیدار و با آنان درباره ارتقای روش های آموزشی و حمایت از تحقیقات علمی گفتگو کرد.

در سال 2009 مرکز ملی دانشجویان برتر در حمص افتتاح و به یک مرکز علمی در سوریه تبدیل شد، اما سال 2012 تروریست ها این مرکز را هدف قرار دادند و دانشجویان و اساتید این مرکز مجبور به ترک آن به علت حملات تروریستی شدند.

ئ رییس جمهور سوریه که قبل از 13 سال این مرکز را افتتاح کرده بود امروز در اولین روز سال تحصیلی جدید در این مرکز که بازگشایی شد، حضور پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر بشار اسد به حمص

سفر بشار اسد به حمص