مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 17:122022-09-08اقتصادي

پروژه هتلینگ و ارتقاء بخش زنان و زایمان بیمارستان شبیه خوانی کاشان افتتاح شد


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: افتتاح پروژه توسعه هتلینگ و ارتقاء وضعیت بخش زنان و زایمان بیمارستان شبیه خوانی کاشان با هزینه ای بالغ بر 150 میلیارد ریال نمونه ای از توسعه خدمات درمانی به بیمه شدگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور ظهر امروز در حاشیه آیین بهره برداری هتلینگ بیمارستان شبیه خوانی کاشان، با اعلام اینکه این سازمان جزء نخستین دستگاه های پیوسته به پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت بوده، اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی جزء اولین دستگاه هایی بوده که به پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت متصل شده و مورد تقدیر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز قرار گرفته است.

42 خدمت غیر حضوری سازمان تأمین اجتماعی وی از ارتقاء خدمات غیر حضوری پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت در این سازمان از 30 خدمت به 42 خدمت خبر داد و افزود: در دولت قبل 30 خدمت جمعیت در استان اصفهان را به همراه داشته باشد.

وی در پاسخ به سؤالی درباره احداث بیمارستان تأمین اجتماعی کاشان با توجه صنعتی بودن شهرستان کاشان و زیاد بودن تعداد کارگران تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی، گفت: در بحث توسعه و ساخت جدید طرح های درمانی، پروژه های مطالعاتی و بررسی کارشناسی در دست اقدام است و در همه مناطق کشور ویژه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه هتلینگ و ارتقاء بخش زنان و زایمان بیمارستان شبیه خوانی کاشان افتتاح شد

پروژه هتلینگ و ارتقاء بخش زنان و زایمان بیمارستان شبیه خوانی کاشان افتتاح شد