مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 16:022022-09-06حوادث

هتاکان به روحانی هیدجی دستگیر شدند


فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: دو نفر از بانوانی که به یک روحانی فحاشی کرده بودند توسط پلیس دستگیر و تفهیم اتهام شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمد مهدیخانی، فرمانده انتظامی شهرستان ابهر، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی تذکر لسانی روحانی با لباس شخصی به 2 نفر از بانوان در یکی از اماکن عمومی ابهر برای رعایت پوشش و حجاب اسلامی و بی اعتنایی بانوان به تذکرات این شخص و هتک حرمت این 2 بانو و انتشار موضوع در فضای مجازی، مراتب در دستور کار فرماندهی انتظامی ابهر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: با هماهنگی مقام قضایی ضمن شناسایی هر 2 نفر با رعایت حقوق شهروندی به پلیس امنیت احضار و ضمن تفهیم اتهام اظهار ندامت و پشیمانی کردند که در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و به مقام قضایی معرفی شدند.

وی تصریح کرد: تأمین امنیت شهروندان خط قرمز فرماندهی انتظامی ابهر بوده و با مخلان نظم عمومی به جد برخورد می شود.

فرمانده انتظامی ابهر اضافه کرد: هر کس که بخواهد ارزش های اسلامی را پایمال و وجهه اسلام را خدشه دار کند برابر قانون با او برخورد خواهد شد.

  ماجرای هتاکی  عصر روز جمعه یک روحانی به نام حجت الاسلام سید احمد فتاحی، به چند خانم بی حجاب در شهر هیدج تذکر می دهد که با واکنش غیر منتظره از سوی آنها مواجه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتاکان به روحانی هیدجی دستگیر شدند

هتاکان به روحانی هیدجی دستگیر شدند