مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 17:272022-08-31دانش

اعلام مهلت مجدد انتخاب رشته آزمون سراسری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرو اطلاعیه مورخ 11 مرداد سازمان سنجش، بدین وسیله به اطلاع مجازین به انتخاب رشته در آزمون سراسری سال 1401 که در زمان مقرر موفق به تکمیل فرم انتخاب رشته های تحصیلی خود نشده اند می­رساند، - سازمان سنجش از مهلت مجدد انتخاب رشته آزمون سراسری خبر داد به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرو اطلاعیه مورخ 11 مرداد سازمان سنجش، بدین وسیله به اطلاع مجازین به انتخاب رشته در آزمون سراسری سال 1401 که در زمان مقرر موفق به تکمیل فرم انتخاب رشته های تحصیلی خود نشده اند می­رساند، تسهیلاتی فراهم شده است که صرفاً داوطلبان مذکور بتوانند از تاریخ 15 تا 17 شهریور با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به آدرس: www.

sanjesh.

org و لینک مربوط به انتخاب رشته آزمون مذکور، با رعایت شرایط ذیل نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته های تحصیلی خود اقدام کنند.

این امکان فقط برای افرادی که براساس محتوای کارنامه اعلام نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده، ولی موفق به انجام انتخاب رشته نشدند فراهم شده و بعد از تاریخ 17 شهریور تمدید نمی شود و هیچ درخواستی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد.

انتخاب رشته در رشته­ های دارای آزمون عملی و طراحی (رشته های علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی و همچنین رشته های گروه آزمایشی هنر موضوع اطلاعیه­ ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام مهلت مجدد انتخاب رشته آزمون سراسری

اعلام مهلت مجدد انتخاب رشته آزمون سراسری