مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 13:122022-08-31ورزشي

هاشمی طبا: تاج به کجا وصل است با این پرونده ها رییس شده؟


امروز اگر جلوی این وضع گرفته نشود از فردا هر کسی که مسبب وضع خراب است به خودش اجازه می دهد به عرصه کار بازگردد و از همه هم طلبکار باشد.

- مهندس مصطفی هاشمی طبا رییس سابق کمیته ملی المپیک گفت: تاج به کجا وصل است که با این همه تخلف تایید صلاحیت و رییس فدراسیون فوتبال می شود؟ امثال تاج بانیان وضع موجود در ورزش هستند، چرا رییس جمهور و وزیر ورزش سکوت کرده اند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ رییس پیشین سازمان تربیت بدنی دو دولت هاشمی رفسنجانی و خاتمی گفت: نمی دانم کار این مملکت به کجا رسیده که فردی که برخلاف همه قوانین و معیارها مربی خارجی به کشور آورده و ضرر زیادی را به ملت تحمیل کرده، دوباره در صدر مدیریت قرار می گیرد وی افزود: تصور می کنم آقای تاج روابط خاصی با برخی افراد دارد که جرات کرد کاندیداها شود و متاسفانه افراد رسیدگی کننده ایشان را تایید صلاحیت نیز کردند و بدتر از همه و صدافسوس که ریاست نیز به ایشان رسید.

هاشمی طبا ادامه داد: وزارت ورزش و آقای سجادی ساکن نشسته است و هیچ اقدامی نمی کند، امروز اگر جلوی این وضع گرفته نشود از فردا هر کسی که مسبب وضع خراب است به خودش اجازه می دهد به عرصه کار بازگردد و از همه هم طلبکار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی طبا: تاج به کجا وصل است با این پرونده ها رییس شده؟

هاشمی طبا: تاج به کجا وصل است با این پرونده ها رییس شده؟