مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 16:472022-08-29اقتصادي

تکلیف جدید وزارت صمت برای ارائه اسامی واحدهای فرآوری کننده مواد معدنی


سخنگوی اصل نود مجلس از تکلیف این کمیسیون برای وزارت صمت به منظور ارائه اسامی واحدهای فرآوری کننده مواد معدنی به سازمان امور مالیاتی خبر داد.

- علی خضریان سخنگوی سالجاری نامه ای زدند و اعلام کردند که همه کالاها در زنجیره به قیمت جدید فروخته شود؛ موضوع دریافت مابه التفاوت کالاهایی که پس از حذف ارز ترجیحی و افزایش قیمت با قیمت جدید فروخته شده، اما با قیمت قدیم خریداری شده اند، به عنوان نخستین دستورکار بررسی شد.

  سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس افزود: میزان مابه التفاوت در بین اعضای زنجیره باقی مانده و به خزانه بازنگشته است، کمیسیون اصل نود مجلس به این موضوع ورود کرد تا وزارت صمت این میزان مابه التفاوت را محاسبه و اخذ کند.

وزیر صمت در دو جلسه پیش از جلسه امروز نیز در کمیسیون حاضر شده بود تا این موضوع تعیین تکلیف شود.

وی در ادامه اظهار کرد: وزیر صمت در جلسه امروز نهایتا پذیرفتند که مابه التفاوت کالاهایی که ارز ترجیحی آنها حذف شده باید اخذ شود و قرار شد براساس اطلاعات موجود در سامانه جامع تجارت، ظرف حداکثر دو ماه مابه التفاوت را از اعضای زنجیره اخذ کند تا از تضییع حقوق بیت المال جلوگیری شود.

خضریان یادآور شد: در ادامه نشست صبح امروز اجرای طرح رهگیری لوازم یدکی خودرو مورد بررسی قرار گرفت، کمیسیون از اجرای این طرح حمایت می کند ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف جدید وزارت صمت برای ارائه اسامی واحدهای فرآوری کننده مواد معدنی

تکلیف جدید وزارت صمت برای ارائه اسامی واحدهای فرآوری کننده مواد معدنی