مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 18:572022-08-25بين الملل

چرا صدام پیشرفته ترین جنگنده های عراق را در شن و ماسه دفن کرده بود؟


احتمالا صدام حسین امیدوار بوده که حمله آمریکا به سرنگونی او منجر نشود و پس از حملاتی محدود مانند حمله ده دهه قبلی ایالات متحده به این کشور پس از مدت زمان کوتاهی به پایان برسد و او بتواند بار دیگر بدون مشکل به حکومت خود ادامه دهد.

- احتمالا صدام حسین امیدوار بوده که حمله آمریکا به سرنگونی او منجر نشود و پس از حملاتی محدود مانند حمله ده دهه قبلی ایالات متحده به این کشور پس از مدت زمان کوتاهی به پایان برسد و او بتواند بار دیگر بدون مشکل به حکومت خود ادامه دهد.

در سال 2003 میلادی نیروهای ائتلاف جهانی به رهبری آمریکا با ادعای اینکه عراق انباری مخفی از تسلیحات هسته ای، بیولوژیکی و شیمیایی دارد به این کشور حمله کردند.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز؛ آمریکایی ها هرچند در نهایت هیچ کدام از اینها را در عراق نیافتند اما چیزهای عجیب و غریب هم کم پیدا نکردند که از آن جمله می توان به توالت ها و تفنگ های ساخته شده از طلا، قرآنی که با خون نوشته شده بود و البته رمان عاشقانه صدام حسین اشاره کرد.

    در حوزه تسلیحاتی هم نیروهای آمریکایی توانستند سلاح ها و هواپیمایی هایی را پیدا کنند که به شکل عجیبی در شن و ماسه در کنار یک فرودگاه دفن شده بودند.

    نیروهای آمریکایی  در سال 2003 در نزدیکی پایگاه هوایی  التقدوم در عراق تعداد زیادی از جنگنده های میگ 25 و فروگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا صدام پیشرفته ترین جنگنده های عراق را در شن و ماسه دفن کرده بود؟

چرا صدام پیشرفته ترین جنگنده های عراق را در شن و ماسه دفن کرده بود؟