مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 08:072022-08-20اقتصادي

حقوق شهریور بازنشستگان با احکام جدید است


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: روش های تامین منابع، نحوه و زمان پرداخت مابه التفاوت ماه های قبل نیز در همکاری با کانون های بازنشستگان، متعاقباً اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، میرهاشم موسوی در نشست با بازنشستگان اعلام کرد: مطابق پیگیری ویژه رییس جمهور و سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، احکام جدید مستمری بازنشستگان سایر سطوح، مطابق ماده 96 قانون تأمین اجتماعی و مصوبه شورای عالی کار، در شهریور ماه صادر خواهد شد و حقوق شهریور این عزیزان بر مبنای احکام جدید پرداخت می شود.

همچنین روش های تامین منابع، نحوه و زمان پرداخت مابه التفاوت ماه های قبل نیز در همکاری با کانون های بازنشستگان، متعاقباً اعلام می شود.

موسوی در این جلسه با تشریح برخی دستاوردهای سازمان تأمین اجتماعی در دوره اخیر، از جمله تسویه بدهی بانکی انباشته این سازمان، توجه به معیشت بازنشستگان را از اولویت های اصلی این سازمان معرفی کرد و گفت: در سال جاری در بودجه، بازپرداخت 90 هزار میلیارد تومان از مطالبات سازمان تأمین اجتماعی پیش بینی شده که در حال پیگیری برای تدوین سازوکارهای تحقق آن هستیم.

وی افزود: رییس جمهور و سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه حل مشکلی که در زمینه افزایش مستمری سایر سطوح بازنشستگان تأمین اجتماعی پیش آمده بود، تأکید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق شهریور بازنشستگان با احکام جدید است

حقوق شهریور بازنشستگان با احکام جدید است