مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 23:422022-08-19اقتصادي

هشدار مقامات بهداشت انگلیس درباره خطر بروز فاجعه انسانی با کمبود سوخت


متخصصان بهداشت انگلیس به دولت این کشور درباره خطر یک بحران انسانی در فصل سرمای پیش رو به دلیل افزایش شدید قیمت انرژی هشدار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، سازمان خدمات بهداشت ملی انگلیس که دربرگیرنده تعدادی از نهادهای بهداشت عمومی است، می گوید: بسیاری از مردم انگلیس ممکن است در فصل سرما مجبور شوند بین ترک کردن وعده هایی از غذا برای گرم کردن خانه یا زندگی در سرما و رطوبت یکی را انتخاب کنند.

این سازمان با ابراز بیم نسبت به افزایش تعداد بیماران و مرگ و میر ناشی از زندگی در خانه های بسیار سرد در انگلیس، گفت: این تعداد در حال حاضر 10 هزار نفر تخمین زده می شود.

بر اساس این گزارش،  طی هفته های آتی افزایش قابل توجهی در قیمت انرژی پیش بینی می شود، به طوری که قیمت برق برای افراد در یک سال، در ژانویه، بیش از سه برابر خواهد شد.

    متیو تیلور رییس سازمان خدمات بهداشت ملی در انگلیس با بیان اینکه کشورش با یک بحران انسانی مواجه است، گفت: این وضعیت می تواند موجی از بیماری را در کشور ایجاد کند که تاثیرات ویژه ای بر مرگ و میر کودکان خواهد داشت.

وی افزود: اگر دولت تدابیر فوری اتخاذ نکند، این وضعیت باعث بحران بهداشت عمومی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مقامات بهداشت انگلیس درباره خطر بروز فاجعه انسانی با کمبود سوخت

هشدار مقامات بهداشت انگلیس درباره خطر بروز فاجعه انسانی با کمبود سوخت