مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 16:172022-08-19فرهنگي

اینترنت خبرنگاری با سختگیری بیشتری فعال شده است


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از بهره مندی 12 هزار نفر در کشور از اینترنت خبرنگاری خبر داد و گفت: امسال اینترنت خبرنگاری با سختگیری بیشتری فعال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از شفقنا ، محمدمهدی اسماعیلی ظهر امروز(جمعه 28 مرداد) در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: برآورد ما این است که 17 هزار خبرنگار در کشور وجود دارد اما اینبار سخت گیری بیشتری شده و در ادامه به همه افرادی که پرونده آنها کامل شود اینترنت تعلق می گیرد.

وی با بیان اینکه تاکنون اینترنت خبرنگاری به 12 هزار نفر تخصیص یافته است، افزود: همه کسانی که در فرایند خبری هستند پس از طی تشریفات مشخص، پروانه خبرنگاری و روزنامه نگاری می گیرند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه در همه استان ها پروژه هایی با 60 درصد پیشرفت فیزیکی در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: در استان گلستان نیز بیش از 180 میلیارد تومان برای پروژه های نیمه تمام استان در نظر گرفته شده و درصدد هستیم با حمایت استانی و ملی هیچ بنای فرهنگی نیمه تمام باقی نماند.

اسماعیلی با بیان اینکه برنامه ما این است که پروژه جدیدی را شروع نکنیم مگر آنکه ضرورت پیدا کند، متذکر شد: در حالی که 14 سال از عمر یک پروژه در استان گلستان می گذرد هنوز تعیین تکلیف نشده که در دولت مردمی تلاش ما تعیین تکلیف و اتمام این پروژه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت خبرنگاری با سختگیری بیشتری فعال شده است

اینترنت خبرنگاری با سختگیری بیشتری فعال شده است