مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 16:022022-08-19پزشكي

کمبود 2800 تخت بستری بیمارستانی در استان خراسان رضوی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، دکتر سید جواد حسینی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: روزانه 275 هزار زائر بارگاه منور رضوی وارد مشهد می شوند و اطلاعات  366 هزار اتباع کشورهای دیگر نیز در سامانه های بهداشت این دانشگاه ثبت است و در این استان ساکن هستند که با توجه به تعداد جمعیت این استان و حضور زائران بارگاه منور رضوی در مشهد، لازم است که تعداد تخت های بستری در این استان افزایش یابد و در شرایط استاندارد قرار گیرد.

وی با بیان این که در دهه پایانی ماه صفر بیش از 8 میلیون زائر وارد مشهد می شوند، اضافه کرد: لازم است که برای ارتقای کیفی و کمی خدمات رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی، زیر ساخت های بهداشتی و درمانی بیش از پیش در استان خراسان رضوی به ویژه مشهد توسعه یابد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که در شبانه روز گذشته، 155 بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا درمراکز درمانی استان خراسان رضوی بستری شدند، افزود: در حال حاضر 456 بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان و 103 بیمار بدحال نیز در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

   حسینی با بیان این که روند بستری بیماران جدید مبتلا به کرونا، بستری موجود و بستری در بخش های مراقبت ویژه در یک هفته گذشته کاهشی بوده است، ادامه داد: مراجعه سرپایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 2800 تخت بستری بیمارستانی در استان خراسان رضوی

کمبود 2800 تخت بستری بیمارستانی در استان خراسان رضوی