مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 15:072022-08-19سياسي

علم الهدی: جدایی از ولایت چیزی جز بدبختی ندارد


تمام تاریخ حکومت رضاخان مزدوری برای انگلیس و اجنبی بود که با قدرت انقلاب، رهبری امام کبیر و همراهی مردم این لکه ننگ از تاریخ ایران حذف شد.

- امام جمعه مشهد گفت: جدایی از ولایت و امامت چیزی جز بدبختی نخواهد داشت و تجربه تاریخی ثابت کرده است هرگاه مردم از ولایت جدا شدند به بدبختی افتاده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه امروز مشهد در حرم مطهر رضوی افزود: مردم پشت سر روحانیت هستند به طوری که در زمان انقلاب مردم به عشق رهبر کبیر خود به میدان آمدند و دشمن را از کشور بیرون کردند.

  وی با اشاره به فرارسیدن سالروز کودتای آمریکا در سال 1332 ادامه داد: تمام تاریخ حکومت رضاخان مزدوری برای انگلیس و اجنبی بود که با قدرت انقلاب، رهبری امام کبیر و همراهی مردم این لکه ننگ از تاریخ ایران حذف شد.

امام جمعه مشهد گفت: در دوران پهلوی مردم ایران زیر چکمه 40 هزار مستشار آمریکایی بودند که با انقلاب اسلامی این جریان ننگین برچیده شد و هم اکنون  بعد از گذشت 69 سال از کودتای 1332، باید از نکات عبرت آموز این کودتا استفاده کرد.

علم الهدی افزود: در جریان فتنه 88 نیز وقتی شخصی با ژست ملی مقابل ولایت درآمد، اعلام کردم این فرد مزدور است و با دشمنان خارجی همراهی می کند اما کسی گوش نداد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم الهدی: جدایی از ولایت چیزی جز بدبختی ندارد

علم الهدی: جدایی از ولایت چیزی جز بدبختی ندارد