مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 13:472022-08-19سياسي

امام جمعه سمنان: دشمن نیازمند توافق با ایران است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان ظهر امروز در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر اظهار کرد: استکبار هیچ گاه به نفع ما کار نکرده و نمی کند و همواره در پی تفرقه بین مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به سالروز کودتای 28 مردادماه 1332 و اشتباه مصدق در اعتماد به بیگانه، بیان کرد: امروز، تفرقه ای که آمریکا و دشمنان در پی آن هستند، همچون کودتای 28، جدایی مردم و دولت است.

  امام جمعه سمنان با بیان اینکه هر ملتی به آمریکا اعتماد کرد، ضربه خورد، تصریح کرد: تاریخ پیش روی ما است؛ جداسازی مردم از نظام اسلامی و روحانیت از ایران اسلامی از اهداف استکبار جهانی است.

مطیعی با بیان اینکه حرکت سیدالشهدا (ع) در کربلا نشان داد که دین و سیاست از هم جدا نیستند و ایشان مقابل یزیدیان ایستادگی کردند، تأکید کرد: گماردن افراد معلوم الحال که صدای استکبار در ایران اسلامی هستند، در مراکز حساس خطرناک است.

وی به هجمه های رسانه های دشمنان و نیز همراهان داخلی اشاره و خاطرنشان کرد: دشمن نیازمند دستیابی توافق با ایران اسلامی است؛ اما برخی داخل کشور می گویند اگر این مذاکره به سرانجام نرسد، معیشت مردم به خطر می افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سمنان: دشمن نیازمند توافق با ایران است

امام جمعه سمنان: دشمن نیازمند توافق با ایران است