مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 21:172022-08-18فناوري

وزیر ارتباطات: تا پایان دولت سرعت اینترنت چند صد برابر می شود


یکی از طرح های اساسی برای افزایش سرعت اینترنت که در وزارتخانه در حال پیگیری است، پروژه «فیبرنوری منازل و کسب و کارها» است که بر اساس هدف گذاری صورت گرفته تا پایان دولت برای هشتاد درصد از خانوارهای کشور امکان دسترسی به این فناوری جدید فراهم خواهد شد.

- یکی از طرح های اساسی برای افزایش سرعت اینترنت که در وزارتخانه در حال پیگیری است، پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها است که بر اساس هدف گذاری صورت گرفته تا پایان دولت برای هشتاد درصد از خانوارهای کشور امکان دسترسی به این فناوری جدید فراهم خواهد شد.

وزیر ارتباطات گفت: اینترنت پرسرعت و با کیفیت حق مردم است و همکاران من در وزارت ارتباطات به صورت شبانه روزی در تلاش برای برآورده کردن این حق هستند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پست اینستاگرامی خود نوشت: امروز اینترنت تبدیل به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی مردم تبدیل شده است و کسب و کار و زندگی روزمره همه هموطنان به آن گره خورده است.

همانطور که بارها گفته ام، اینترنت پرسرعت و با کیفیت حق مردم است و همکاران من در وزارت ارتباطات به صورت شبانه روزی در تلاش برای برآورده کردن این حق هستند.

  وی افزود: یکی از طرح های اساسی برای افزایش سرعت اینترنت که در وزارتخانه در حال پیگیری است، پروژه فیبرنوری منازل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات: تا پایان دولت سرعت اینترنت چند صد برابر می شود

وزیر ارتباطات: تا پایان دولت سرعت اینترنت چند صد برابر می شود