مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 14:422022-08-18سياسي

مطالبه گری حقیقی بدون حاشیه آفرینی و با دلیل و منطق است


در نشست دبیران مجامع مطالبه گری استان هرمزگان که امروز در قشم برگزار شد، تمامی مسئولان یکپارچه و یکصدا مطالبه گری حقیقی بدون حاشیه آفرینی تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، نشست مجمع مطالبه گران هرمزگان پیش از ظهر امروز در جزیره قشم برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قشم در این نشست گفت: مطالبه گر حقیقی باید بدون حاشیه آفرینی، با دلیل و منطق به بیان ضعف ها و آسیب های موجود بپردازد.

سرهنگ حجت امیری کیا ادامه داد: شد.

فرمانده سپاه ناحیه قشم در پایان موضوع تامین آب برای تمام نقاط جزیره را یکی از مطالبات جدی و به حق مردم قشم دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه با صحبت ها و برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی منطقه آزاد قشم، در آینده نزدیک این مشکل حل می شود.

 سوء استفاده ها از عنوان مطالبه گری زیاد شده است سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مطالبه گری یک واژه مقدس است که با توجه به قدرت بالای آن، متاسفانه شاهد هستیم که سواستفاده از عنوان مطالبه گری در فضاهای مختلف بویژه در فضای مجازی گسترش پیدا کرده است.

حجت الاسلام محمدسعید آخوندی اظهار کرد: جامعه ما می خواهد به رشد دست پیدا کند اما معصوم نیست و احتمال خطا وجود دارد و این وظیفه مطالبه گران واقعی است که نقش چشم ها و عیون جامعه را ایفا کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری حقیقی بدون حاشیه آفرینی و با دلیل و منطق است

مطالبه گری حقیقی بدون حاشیه آفرینی و با دلیل و منطق است