مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 13:322022-08-18بين الملل

چین به رژیم صهیونیستی هشدار داد


یک رسانه صهیونیست اعلام کرد که دولت چین در پیامی شدید اللحن به رژیم اشغالگر درباره تاثیر احتمالی فشارهای آمریکا بر روابط میان پکن و تل آویو هشدار داده است.

- وبسایت صهیونیستی واللا به نقل از مقامات وزارت خارجه رژیم صهیونیستی فاش کرد که چین در پیامی شدید اللحن به رژیم صهیونیستی هشدار داده است که اجازه ندهد فشارهای آمریکا به روابط پکن و این رژیم آسیب بزند.

این رسانه نوشت که پیام چین هفته گذشته و توسط لیو جین شائو ، دیپلمات ارشد چین و عضو حزب حاکم این کشور به ایریت بن آبا ، سفیر اسراییل در پکن تحویل داده شده است.

مقامات بلند پایه وزارت خارجه رژیم صهیونیستی که از افشای نامشان خودداری کرده اند در این باره گفتند: این نخستین باری است که اسراییل چنین پیام شدید اللحن و مستقیمی از پکن در رابطه با روابط سه جانبه میان آمریکا، چین و تل آویو دریافت می کند.

این مقامات صهیونیست همچنین گفتند که جین شائو در دیدار با سفیر رژیم صهیونیستی به وی اعلام کرده است که روابط آنها در حال عبور از یک مرحله آزمایشی حساس است و دولت چین امیدوار است که اسراییل سیاست آمریکا در قبال چین را در پیش نگیرد.

این مقام چینی همچنین تاکید کرده است: اگر اسراییل به دلیل فشار خارجی به چین توهین کند، این یک تصمیم سیاسی اشتباه برای تل آویو خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین به رژیم صهیونیستی هشدار داد

چین به رژیم صهیونیستی هشدار داد