مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 19:072022-08-17اقتصادي

وزارت نیرو طی دو هفته اقدامات انجام شده برای احیای دریاچه ارومیه را آسیب شناسی کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه کارگروه نجات دریاچه ارومیه امروز (چهارشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور و با حضور وزرای نیرو و جهاد کشاورزی، - معاون اول رییس جمهور بر ضرورت تأمین اعتبارات لازم طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 95 درصد در زمینه احیای دریاچه ارومیه تأکید کرد و گفت: وزارت نیرو باید ظرف دو هفته آینده یک آسیب شناسی جدی در خصوص وضعیت اقدامات انجام شده و مصوبات ستاد احیای دریاچه ارومیه در سال های گذشته انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه کارگروه نجات دریاچه ارومیه امروز (چهارشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور و با حضور وزرای نیرو و جهاد کشاورزی، رییس سازمان حفاظت محیط زیست و استانداران آذربایجان شرقی و غربی برگزار و بر همگرایی تمام ارکان دولت و مشارکت مردم برای احیای این دریاچه تأکید شد.

محمد مخبر معاون اول رییس جمهور در این جلسه با تأکید بر اینکه احیای دریاچه ارومیه جزء طرح های جدی و اساسی دولت سیزدهم است، تصریح کرد: احیای این دریاچه جز با فعال شدن و مشارکت محوری مردم امکان پذیر نیست و باید تمام ظرفیت ها برای آگاه سازی مردم به کار گرفته شود.

وی بر ضرورت تأمین اعتبارات لازم طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 95 درصد در زمینه احیای دریاچه ارومیه تأکید کرد و گفت: وزارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت نیرو طی دو هفته اقدامات انجام شده برای احیای دریاچه ارومیه را آسیب شناسی کند

وزارت نیرو طی دو هفته اقدامات انجام شده برای احیای دریاچه ارومیه را آسیب شناسی کند