مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 18:522022-08-17سياسي

تجلیل از خانواده های دو شهید پدافند هوایی ارتش


رییس اداره عقیدتی سیاسی و فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از خانواده های دو شهید این نیرو تجلیل کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمدباقر روشندل رییس اداره عقیدتی سیاسی و امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از خانواده های دو شهید این نیرو تجلیل کردند.

حجت الاسلام روشندل رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز چهارشنبه (26 مرداد) از خانواده شهید ابراهیم بیدی تجلیل کرد.

وی در مراسم تجلیل از خانواده این شهید اظهار داشت: نام شهدای عزیز این مرز و بوم تا ابد در تاریخ این سرزمین باقی می ماند و به نیکی یاد می شود چرا که اگر این شهدای جان برکف نبودند امروز آرامش، آسایش و امنیت معنایی نداشت.

گفتنی است، شهید ابراهیم بیدی از شهدای سرافراز نیروی پدافند هوایی ارتش است که در تاریخ 1344/1/1 در روستای بید از توابع شهرستان سبزوار استان خراسان رضوی دیده به جهان گشود و در تاریخ 1367/5/26 در حال جابجایی مهمات و جنگ افزارهای جنگی به همراه دوتن از سربازان دلاور خود مصادف با عاشورای حسینی در منطقه خوزستان به فیض شهادت نائل شد.

* امیر صباحی فرد: خانواده های شهدا همواره در میدان هستند امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از خانواده های دو شهید پدافند هوایی ارتش

تجلیل از خانواده های دو شهید پدافند هوایی ارتش