مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 15:222022-08-17سياسي

ضرورت مردمی نگه داشتن مراسم اربعین/ استان قزوین آماده استقبال از زائران اربعین است


پرداختن به نقش نیروهای جهادی و مردمی در پیشبرد برنامه های فرهنگی و اجتماعی، ابتکار استان قزوین بود و در این راستا در اربعین امسال هم باید تلاش شود تا برنامه ها رنگ و بوی مردمی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد مهدی اعلایی در جلسه ستاد اربعین که ظهر امروز در سالن جلسات شهید سلیمانی برگزار شد، اظهار کرد: مقوله اربعین یک واقعه تمدن ساز است و قطعا در آتیه تشیع و عالم ماندگار خواهد بود از این رو می طلبد از تمامی ظرفیت ها به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم استفاده کنیم.

وی افزود: یکی از اهداف معاندین آسیب رساندن به این واقعه بود که شهدای مدافع حرم با دلاوری هایی که کردند توانستند نقش اساسی در برگزاری این واقعه داشته باشند.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در سالروز بازگشت دلاور مردان آزاده هستیم یاد و خاطره آزادگان عزیز و غیور به ویژه سید آزادگان حجت الاسلام ابوترابی را که از افتخارات استان هستند گرامی می داریم.

اعلایی عنوان کرد: ما با استفاده از تجارب پیشین و برنامه ریزی های که صورت گرفته تلاش می کنیم تا بهترین نقش آفرینی را در برگزاری مراسم اربعین داشته باشیم.

وی ادامه داد: پرداختن به نقش نیروهای جهادی و مردمی ابتکار استان قزوین بود و در این راستا امسال هم باید تلاش شود تا برنامه ها رنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مردمی نگه داشتن مراسم اربعین/ استان قزوین آماده استقبال از زائران اربعین است

ضرورت مردمی نگه داشتن مراسم اربعین/ استان قزوین آماده استقبال از زائران اربعین است