مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 15:222022-08-17فرهنگي

آغاز دومین بخش از اجرا های رویداد سراسری «صاحبدلان»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی اداره کل هنر های نمایشی، دومین بخش از دوازدهمین دوره سراسری و اولین رویداد بین المللی تئاتر صاحبدلان با عنوان نمایش های عاشورایی تعزیه در محرم و صفر سال جاری به مدت 10 شب از ساعت 20 در محوطه باز .

- دومین بخش از دوازدهمین دوره رویداد تئاتر صاحبدلان با عنوان نمایش های عاشورایی تعزیه در دهه سوم محرم سال جاری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی اداره کل هنر های نمایشی، دومین بخش از دوازدهمین دوره سراسری و اولین رویداد بین المللی تئاتر صاحبدلان با عنوان نمایش های عاشورایی تعزیه در محرم و صفر سال جاری به مدت 10 شب از ساعت 20 در محوطه باز مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود.

اجرا های عاشورایی در دهه سوم محرم از شنبه 29 مرداد برابر با (22 ماه محرم) تا دوشنبه 7 شهریور (یکم ماه صفر) با حضور 10 گروه نمایشی و اجرای 10 مجلس توسط تعزیه خوانان شهرستان های تهران در محوطه باز مجموعه تئاتر شهر میزبان مخاطبان و عزاداران حسینی است.

دوازدهمین دوره سراسری و اولین رویداد بین المللی تئاتر صاحبدلان از تیرماه سال جاری به دبیری محمود فرهنگ در سراسر کشور در حال برگزاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دومین بخش از اجرا های رویداد سراسری «صاحبدلان»

آغاز دومین بخش از اجرا های رویداد سراسری «صاحبدلان»