مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 14:072022-08-17بين الملل

زلنسکی: مردم اوکراین به پایگاه های روسیه نزدیک نشوند


رییس جمهور اوکراین در نواری ویدئویی به مردم کشورش در مناطق تحت کنترل روسیه هشدار داد به پایگاه های نظامی روسیه نزدیک نشوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین در یک پیام ویدئویی از مردم کشورش در قلمروهای تحت کنترل و تمامی مکان هایی که آن ها مهمات و تجهیزات خود را انبار می کنند و مراکز فرماندهی دارند، نزدیک نشوید .

رییس جمهور اوکراین در ادامه تصریح کرد که دلایل انفجارها در قلمروهای اشغالی می تواند بسیار متفاوت باشد، به خصوص مفهوم آدم کشی خود روس ها را نقل قول کرد.

در عین حال، زلنسکی، تأکید کرد که هدف تمامی انفجارها در قلمروهای اشغالی، تخریب خطوط تأمین روسیه، مهمات آن ها، تجهیزات نظامی و دیگر تجهیزات آن ها، مقر فرماندهی و نجات زندگی شهروندان اوکراینی است.

زلنسکی در ادامه با اتهام زنی به ارتش روسیه ادامه داد: هرچه اشغالگران فرصت اندکی برای اقدامات شیطانی و کشتن مردم اوکراین داشته باشند، ما سریع تر می توانیم از طریق آزادسازی سرزمین خود به این جنگ پایان دهیم و صف خودروهایی که از طریق پل کریمه در حال ترک کردن منطقه هستند، نشان می دهد که اکثریت قاطع شهروندان یک کشور تروریستی فهمیده اند یا احساس کرده اند که کریمه مکانی برای آن ها نیست .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلنسکی: مردم اوکراین به پایگاه های روسیه نزدیک نشوند

زلنسکی: مردم اوکراین به پایگاه های روسیه نزدیک نشوند