مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 11:072022-08-17اقتصادي

آغاز دور جدید عرضه خودرو در بورس کالا از امروز


با پذیرش 8خودرو جدید در بورس کالا تعداد خودروهای پذیرش شده در بورس کالا به 15محصول و تعداد خودروسازهایی که قرار است محصولاتشان را در بورس کالا عرضه کنند به 9خودروساز رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری، دولت در طرح تحول صنعت خودرو در تلاش است اصلاحات اساسی در نحوه توزیع و تخصیص خودرو به مشتریان انجام دهد؛ به همین دلیل در گام نخست با طراحی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو این برنامه را عملی کرد و حالا قرار است در تداوم همین برنامه، عرضه خودرو در بوس کالا توسعه یابد.

بر همین اساس پس از یک دور عرضه محصولات بهمن موتور که در خرداد ماه انجام شد حالا و بعد از مصوبات شورای بورس قرار است محصولات سایر شرکت های خودروسازی نیز در بورس کالا عرضه شود.

آن طور که بورس کالا اعلام کرده است تاکنون 15خودروی جدید ازجمله شاهین، هایما s7، هایما s5، لاماری ایما، دایون y5، وانت دو کابین کاپرا، کامیونت 6تن فاو تایگر، کشنده تک محور CA4180، کامیون فورس، کامیون امپاور، جک S5، جک J4، وانت KMC-T8، وانت کارا تک کابین، وانت کارا دوکابین، فیدلیتی و دیگنتی متعلق به 9شرکت خودروسازی شامل شرکت های سایپا، ایران خودرو، آرین پارس موتور، خودروسازی ایلیا، بهمن موتور، سیبا موتور، بهمن دیزل و کرمان موتور در بورس کالا پذیرش شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دور جدید عرضه خودرو در بورس کالا از امروز

آغاز دور جدید عرضه خودرو در بورس کالا از امروز