مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 22:272022-08-16بين الملل

چین به یکی از مجهزترین ارتش های جهان تبدیل شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در بحبوحه افزایش تنش ها میان تایوان و چین روزنامه چاینادیلی در تحلیلی به افزایش توانمندی های تسلیحاتی و نظامی چین در یک دهه گذشته اشاره کرد و نوشت در بزرگداشت نودوپنجمین سالگرد بنیانگذاری ارتش آزادیبخش خلق چین، - یک رسانه چینی در گزارشی تحلیلی نوشت که توانمندی تسلیحاتی و تجهیزات نظامی چین به قدری در یک دهه گذشته تقویت شده که ارتش این کشور را به یکی از مجهزترین ارتش های جهان تبدیل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در بحبوحه افزایش تنش ها میان تایوان و چین روزنامه چاینادیلی در تحلیلی به افزایش توانمندی های تسلیحاتی و نظامی چین در یک دهه گذشته اشاره کرد و نوشت در بزرگداشت نودوپنجمین سالگرد بنیانگذاری ارتش آزادیبخش خلق چین، چاینادیلی مجموعه ای از در مورد تفکر شی جین پینگ در مورد تقویت ارتش و بیان ایده های اصلی آن از زوایای مختلف منتشر می کند.

در مقدمه این گزارش آمده است که در جریان رزمایش های اخیر ارتش آزادیبخش خلق چین، انواع گوناگونی از سخت افزار های پیشرفته همچون موشک بالستیک فراصوت دی اف-17 و هواپیمای سوخت گیری هوایی وای وای-20 مستقر کرد.

طبق این گزارش، سخت افزار جدید تا حد زیادی این سخت افزار جدید به طور گسترده ای توان رزمی ارتش آزادیبخش خلق چین را افزایش داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین به یکی از مجهزترین ارتش های جهان تبدیل شده است

چین به یکی از مجهزترین ارتش های جهان تبدیل شده است