مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 17:222022-08-16اقتصادي

خرید تضمینی دانه روغنی کلزا در خراسان رضوی پایان یافت


مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: با خرید 344 تن و 340 کیلو دانه های روغنی کلزا، عملیات خرید تضمینی این محصول کشاورزی در استان خراسان رضوی به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، وحید رضا فریدونی مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: خرید تضمینی دانه های روغنی کلزا در خراسان رضوی از 31 اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده بود.

وی با بیان اینکه قیمت کلزا در سال جاری تغییر داشته است، بیان کرد: به دنبال اعلام قیمت پایه خرید تضمینی دانه های روغنی کلزا با هدف اجرای سیاست های حمایتی از تولید داخل و کشاورزان عزیز و با پیگیری های صورت گرفته، این محصول کشاورزی شاهد افزایش مجدد 42 و نیم درصدی قیمت پایه خرید تضمینی بوده است.

 مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی اضافه کرد: قیمت خرید تضمینی دانه های روغنی کلزا در ابتدای فصل خرید تضمینی سال جاری 150 هزار ریال بود که با تغییرات صورت گرفته و با احتساب 10 درصد رطوبت و 2 درصد ناخالصی این قیمت به  235 هزار ریال افزایش یافته است.

فریدونی افزود : 100 درصد وجوه محصولات خریداری شده با قیمت اولیه اعلام شده به حساب کلزا کاران واریز شده است و مابه التفاوت نرخ جدید کلزا نیز در کوتاه ترین زمان ممکن به حساب ایشان واریز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تضمینی دانه روغنی کلزا در خراسان رضوی پایان یافت

خرید تضمینی دانه روغنی کلزا در خراسان رضوی پایان یافت