مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 15:422022-08-16سياسي

مطیعی: توجه به جهاد تبیین و ارائه دستاوردها در هفته دولت ضروری است


نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: توجه به جهاد تبیین در هفته دولت با ارائه گزارش های مستند و جامع از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم امری ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان بعدازظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که با موضوع گرامیداشت هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد، اظهار کرد: از شرکت بسیار فعال و پرشور مردم ولایتمدار و متدین استان در عزاداری های سیدالشهدا (ع) در سال جاری پس از 2 سال همه گیری کرونا، که نشان از حُب، مودت و عشق مردم به ائمه معصومین (ع) دارد، تقدیر می کنم.

وی اضافه کرد: هفته دولت فرصت مناسب و ارزشمندی است تا در زمینه معرفی شهیدان دولت، شهیدان رجایی و باهنر و سخت کوشی و تلاش های آنها به عنوان الگو و اسوه برای نسل امروز به صورت ویژه ورود کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ادامه داد: توجه به جهاد تبیین در هفته دولت با ارائه گزارش های و همچنین دولت سیزدهم، امری ضروری است.

مطیعی بیان کرد: اعتمادآفرینی بین مردم که از تأکیدات مقام معظم رهبری نیز است، باید در برنامه های هفته دولت سال جاری در دستور کار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطیعی: توجه به جهاد تبیین و ارائه دستاوردها در هفته دولت ضروری است

مطیعی: توجه به جهاد تبیین و ارائه دستاوردها در هفته دولت ضروری است