مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 10:022022-08-16بين الملل

اردوغان: جایگاه ترکیه را در جهان ارتقا دادیم


رییس جمهور ترکیه ضمن تاکید بر این که آنکارا منافعش را بدون ترس در جهان دنبال می کند، گفت کشورش نسبت به 21 سال پیش دموکراتیک تر و آزادتر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رجب طیب اردوغان رییس جمهور برعهده دارد، ضمن ابراز مباهات و خوشحالی، تاکید کرده که ترکیه نسبت به 21 سال پیش دموکراتیک تر و آزادتر شده است.

وی در ادامه توضیح داد که ترکیه بدون ترس، از منافع ملی خود در همه سطوح از جمله در سازمان ملل و ائتلاف نظامی ناتو دفاع می کند و با دیپلماسی موثر به نتایج می رسد.

رییس جمهور ترکیه خاطرنشان کرد: حزب عدالت و توسعه که 21 سال است به امید مردم تبدیل شده، بدون خدشه دار کردن ارزش های بنیادین و مبانی ثابت، راه خود را ادامه خواهد داد .

اردوغان در پایان مدعی شد: ترکیه امروز نسبت به قبل از سال 2002 در همه سطوح از جمله اقتصاد، آموزش، صنعت، بهداشت، صنایع نظامی و انرژی، صلح آمیزتر و پیشرفته تر شده است.

وی روز شنبه این هفته نیز طی سخنرانی در مراسم افتتاح تعدادی از پروژه های خدماتی، بر تلاش آنکارا برای تامین انرژی در این کشور تاکید کرده و مدعی شده بود: ما جایگاه ترکیه را از طریق روابط دیپلماتیکی که ایجاد کرده ایم، ارتقا دادیم.

حالا ما به جای تماشای رویدادها از روی سکوها، به بحران ها ورود می کنیم و راه حل هایی را در خصوص آن ها توسعه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان: جایگاه ترکیه را در جهان ارتقا دادیم

اردوغان: جایگاه ترکیه را در جهان ارتقا دادیم