مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 09:572022-08-16اجتماعي

ارائه آموزش های پیشگیری از گرمازدگی در اربعین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نواب شمس پور، مدیرکل آموزش عمومی، پایه و همگانی جمعیت هلال احمر به تشریح برنامه های آموزش همگانی جمعیت هلال احمر برای زائران اربعین حسینی سال جاری پرداخت و اعلام کرد: - مدیر کل آموزش عمومی، پایه و همگانی جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه پیشگیری از گرمازدگی و نحوه حضور در تجمعات انبوه از محور های آموزشی ویژه اربعین سال جاری است، گفت: زائران می توانند از طریق سامانه جامع آموزش هلال احمر این مباحث را بیاموزند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نواب شمس پور، مدیرکل آموزش عمومی، پایه و همگانی جمعیت هلال احمر به تشریح برنامه های آموزش همگانی جمعیت هلال احمر برای زائران اربعین حسینی سال جاری پرداخت و اعلام کرد: هلال احمر امسال کمپین آموزشی عمود 112 را راه اندازی کرده است.

112 شماره ملی امداد و نجات جمعیت هلال احمر است؛ همچنین عمود 112 در مسیر نجف اشرف به کربلای معلی از اولین عمود های مسیر نجف به کربلاست، این طرح با عنوان عمود 112 نام گذاری شده است.

وی هدف از برپایی این کمپین را آموزش زائران برای پیشگیری از بروز مخاطرات دانست و گفت: امسال دمای هوا در عراق به شدت بالاست و تاکنون دمای 50 تا 52 درجه گزارش و پیش بینی شده است که در ایام اربعین نیز دمای هوا بالا باشد لذا اولین برنامه آموزشی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه آموزش های پیشگیری از گرمازدگی در اربعین

ارائه آموزش های پیشگیری از گرمازدگی در اربعین