مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 09:222022-08-16اقتصادي

طرح نهضت ملی مسکن در 29 شهر استان خراسان جنوبی به صورت ویلایی احداث می شود


از مجموع 31 شهر استان، در 29 شهر، واحدهای طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی ساخته می شوند و فقط در 2 شهر بیرجند و قاین واحدها به صورت آپارتمانی احداث خواهد شد.

- به گزارش خبرگزاری فارس ازبیرجند، استاندار خراسان جنوبی شب گذشته با بیان این مطلب در جریان بازدید از پروژه 27 هکتاری و زعفرانیه طرح نهضت ملی مسکن در بیرجند اظهارداشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان و شرایط اقلیمی و موضوعات فرهنگی، این امکان وجود داشت که واحدها مورد ارزیابی قرار گرفته، معمولاً در جایگاه اول و دوم قرار دارد.

وی با اشاره به بازدید خود از سایت های 27 هکتاری و زعفرانیه طرح نهضت ملی مسکن بیرجند، عنوان کرد: بر اساس گزارشاتی که در این بازدید ارائه شد، کارها و زیرساخت ها آماده است و اقدامات راه و شهرسازی، شهرداری، بنیاد مسکن، انبوه سازان و سایر دستگاه های متولی در این دو مجموعه قابل تقدیر  است.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر این که سایت زعفرانیه یکی از بهترین، زیباترین و باقیمت ترین مناطق مرکز استان خواهد بود، متذکر شد: معمولاً در گذشته طرح های حمایتی مسکن در نقاط حاشیه ای شهرها احداث می شد، اما برای اولین بار در بیرجند به عنوان مرکز استان در بهترین و زیباترین نقطه، طرح نهضت ملی مسکن در حال اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نهضت ملی مسکن در 29 شهر استان خراسان جنوبی به صورت ویلایی احداث می شود

طرح نهضت ملی مسکن در 29 شهر استان خراسان جنوبی به صورت ویلایی احداث می شود