مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 09:222022-08-16سياسي

جزییات برگزاری هشتمین مسابقات بین المللی نظامی روسیه 2022


سرهنگ خلبان ستاد حمیدرضا ثابتیان سرداور هشتمین دوره مسابقات بین المللی نظامی روسیه 2022 به بیان جزییاتی درباره این مسابقات پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، مراسم افتتاحیه هشتمین دوره مسابقات بین المللی نظامی رییس جمهور روسیه به عنوان سخنران اصلی مراسم افتتاحیه مسابقات، بر ضرورت تعامل کشور های دوست در زمینه دفاعی تاکید کرد و گفت: برپایی این رقابت ها موجب تقویت توان و آمادگی نظامیان و تبادل تجربیات نظامی بین کشور های حاضر در مسابقات خواهد شد.

رییس جمهور روسیه با تاکید بر دخالت غرب در امور کشورهای منطقه، عملیات ویژه بر علیه اوکراین را در راستای دفاع از تمامیت ارضی و استقلال کشورهای منطقه دانست.

وی ادامه داد: در این دوره از رقابت ها 37 کشور در 34 رشته به رقابت می پردازند و 12 کشور ایران، روسیه، بلاروس، آذربایجان، قزاقستان، ازبکستان، ونزوئلا، الجزایر، چین، ارمنستان، مغولستان و ویتنام میزبانی این دوره را بر عهده دارند.

سرداور مسابقات، در پایان، با اشاره به آغاز رسمی مسابقات در روسیه گفت: رقابت سایر تیم های اعزامی ایران به دیگر کشورهای میزبان  نیز همزمان آغاز شد.

وی افزود: مسابقات چهار تیم حاضر در روسیه در قالب آیتم های مذکور برگزار خواهد شد؛ (مسابقه تکاوران دریایی با حضور تیمی از در قالب مراحل عبور از موانع موج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری هشتمین مسابقات بین المللی نظامی روسیه 2022

جزییات برگزاری هشتمین مسابقات بین المللی نظامی روسیه 2022