مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 07:222022-08-16فرهنگي

برگی جدید در ماجرای اختلاف صداوسیما و ارشاد


اظهاراتی از این دست که بوی آشتی و توافق می داد، پیشتر هم از سوی روسای دو سازمان ـ پیمان جبلی و محمد مهدی اسماعیلی ـ هر کدام به صورت جداگانه مطرح شده بود، - اما در عمل می دیدیم که جنگ بر سر پروژه ها و مجوزهای تولید و پخش در رده های میانی به وضوح ادامه دارد.

در شرایطی که به نظر می رسید اختلاف نظر میان صداوسیما و وزارت ارشاد در حوزه شبکه نمایش خانگی به جدی ترین حالت ممکن رسیده باشد، وزیر ارشاد از تواقفی خبر می دهد که همه را غافلگیر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزها یکی از مسائلی که در حوزه رسانه سر و صدایی به پا کرده و هر از چند گاهی با انتشار اخباری به آن دامن زده می شود، اختلاف میان دو نهاد مهم فرهنگی کشور در حوزه ی پروژه های شبکه نمایش خانگی است؛ مناقشه ای که اگرچه به نظر می رسید روز به روز حادتر شود، اما حالا با اظهارات اخیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گویی تغییر مسیر می دهد.

ما نسبت به این موضوع با سازمان صداوسیما موضع واحدی داریم که ان شاءالله به زودی ابلاغ خواهد شد و ما آن را اجرایی خواهیم کرد.

جمله بالا از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران و همزمان با مراسم بزرگداشت روز خبرنگار درباره آخرین وضعیت پروژه های شبکه نمایش خانگی بیان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگی جدید در ماجرای اختلاف صداوسیما و ارشاد

برگی جدید در ماجرای اختلاف صداوسیما و ارشاد