مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 20:172022-08-15حوادث

نام 6 شهروند ایرانی در فهرست مفقودان حادثه آتش سوزی در ارمنستان


سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایروان اعلام کرد: در حال حاضر به دلیل نامعلوم بودن سرنوشت 6 نفر از هموطنان، نام آنان در فهرست مفقودان حادثه آتش سوزی و انفجار یک مرکز تجاری در ارمنستان قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایروان در پی وقوع حادثه آتش سوزی و انفجار در یک مرکز تجاری در ارمنستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: به اطلاع هموطنان عزیز می رساند که از ابتدای وقوع حادثه آتش سوزی و انفجار در یک مرکز تجاری در ارمنستان در عصر روز یکشنبه 23 مرداد، سفارت با نهادهای مسؤول در جمهوری ارمنستان درباره پیگیری احتمال حضور اتباع جمهوری اسلامی ایران در بین آسیب دیدگان از این حادثه، در ارتباط بوده است.

در این اطلاعیه آمده است: در حال حاضر به دلیل نامعلوم بودن سرنوشت 6 نفر از هموطنان، نام آنان در فهرست مفقودان حادثه قرار دارد.

سفارت در ارتباط مستمر با برای همه هموطنان مقیم در ارمنستان، برای جانباختگان این حادثه دردناک غفران و رحمت الهی و برای مجروحان بهبودی فوری آرزو می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، وزارت شرایط اضطراری ارمنستان پیش از این اعلام کرده بود که یک تبعه ایرانی جزو مفقودان این حادثه است.

  در حال تکمیل.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام 6 شهروند ایرانی در فهرست مفقودان حادثه آتش سوزی در ارمنستان

نام 6 شهروند ایرانی در فهرست مفقودان حادثه آتش سوزی در ارمنستان