مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 18:372022-08-15بين الملل

پوتین: روسیه آماده ارسال تسلیحات به متحدانش است


رییس جمهور روسیه در جمع وزرای دفاع و مقامات عالیرتبه نظامی 129 کشور جهان در پاتریوت پارک نظامی گفت: کشورش با همکاری شرکاء و متحدان خود زیر بار هژمونی خم نخواهد شد.

- رییس جمهور روسیه گفت: آماده ایم به متحدان خود مدرن ترین انواع سلاح ها، از سلاح های کوچک گرفته تا خودرو های زرهی و توپخانه و هواپیما های جنگی و هواپیما های بدون سرنشین را ارائه کنیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، رییس جمهور روسیه در جمع وزرای دفاع و مقامات عالیرتبه نظامی 129 کشور جهان در پاتریوت پارک نظامی گفت: کشورش با همکاری شرکاء و متحدان خود زیر بار هژمونی خم نخواهد شد.

  ولادیمیر پوتین در مراسم گشایش هشتمین دوره مسابقات بین المللی نظامی در پاتریوت پارک نظامی مسکو گفت: فدراسیون روسیه از متحدان و شرکای خود برای برگزاری رزمایش های مشترک نظامی و همکاری های فرماندهی و ستاد دعوت می کند.

  در این مراسم که وزرای دفاع و مقامات دفاعی 129 کشور از جمله سردار سرتیپ خلبان علی عبداللهی معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیرو های مسلح و اعضای هیات ایران هم حضور داشتند، ولادیمیر پوتین بر ضرورت ارتقاء همکاری های دفاعی بین کشور های دوست و متحد تاکید کرد.

  پوتین گفت: نیرو های مسلح فدراسیون روسیه در جریان عملیات ویژه نظامی خود در دونباس، با افتخار به وظایف خود عمل می کنند و برای روسیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین: روسیه آماده ارسال تسلیحات به متحدانش است

پوتین: روسیه آماده ارسال تسلیحات به متحدانش است