مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 16:072022-08-15حوادث

150 شاکی در یک پرونده کلاهبرداری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، امیر حسین سلیمانی در این باره گفت: خانمی جوان با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجعه کرد و درخواست رسیدگی به شکواییه خود مبنی بر کلاهبرداری توسط فردی ناشناس از طریق درج آگهی دروغین استخدام و کاریابی داشت که پیگیری موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی ادامه داد: شاکی بیان داشت در یکی از سایت های فضای مجازی به یک آگهی تحت عنوان (کاریابی و استخدام در شرکت) برخورد کرده و ضمن برقراری تماس با فرد تبلیغ کننده، وی مبلغ 80 میلیون ریال وجه به عنوان کارهای اداری استخدام و تهیه لباس فرم از وی درخواست کرده و پس از دریافت وجه دیگر جوابگوی پیام ها و تماس های تلفنی نبوده است .

رییس پلیس فتا استان گفت: کارشناسان تحقیقات خود را آغاز کردند و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهم را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ سلیمانی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه تا کنون به 4 میلیارد ریال کلاهبرداری از 150 شهروند اقرار کرده است، گفت: فرد کلاهبردار پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

این مقام سایبری اظهار کرد: فرد کلاهبردار در اظهارات خود هدف از این کار را کسب درآمد بیان داشت و در ادامه صحبت های خود به این نکته اشاره کرد که برخی از شهروندان به واسطه طمع ورزی و از روی اعتماد نابجا، اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 شاکی در یک پرونده کلاهبرداری

150 شاکی در یک پرونده کلاهبرداری