مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 15:172022-08-15سياسي

انتخاب اعضای کمیته تحقیق و تفحص از ایمیدرو


یک عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته تحقیق و تفحص از سازمان ایمیدرو در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت: طی انتخابات برگزار شده 15 نفر به عنوان اعضای این کمیته تعیین شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، علی جدی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح جلسه روز یکشنبه (23مردادماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این جلسه کمیسیون، بحث اصلاح قانون معادن مطرح بود که بخشی از آن انجام شد و بخش دیگر بررسی آن به بعد موکول شد.

وی افزود: همچنین در جلسه روز گذشته کمیسیون صنایع و معادن بحث تحقیق و تفحص از سازمان ایمیدرو مطرح بود که انتخابات برای تعیین اعضای کمیته مربوطه آن برگزار شد.

نماینده مردم شیروان در مجلس گفت: بر اساس این انتخابات 15 نفر به عنوان اعضای کمیته تحقیق و تفحص از سازمان ایمیدرو انتخاب شدند و کمیته آن تشکیل شد که 10 نفر از اعضای کمیسیون صنایع و معادن و 5 نفر نیز از سایر کمیسیون های مجلس هستند.

جدی اسامی تعدادی از اعضای کمیته تحقیق و تفحص از سازمان ایمیدرو را به این شرح اعلام کرد: روح الله عباسپور، رضا تقی پور، روح الله ایزدخواه، الله وردی دهقانی، مهدی عسگری، حجت الله فیروزی، علی جدی از کمیسیون صنایع و معادن و احسان ارکانی، محمدرضا صباغیان، مجتبی رضاخواه، حسینعلی حاجی دلیگانی و روح الله نجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب اعضای کمیته تحقیق و تفحص از ایمیدرو

انتخاب اعضای کمیته تحقیق و تفحص از ایمیدرو