مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 11:122022-08-15اقتصادي

رمزارز دیجیتال هدفمند در راه است


بانک روسیه در آخرین به روزرسانی سیاست پولی خود، نشان داد که ارز دیجیتال بانک مرکزی آن (CBDC) اجازه اجرای فناوری «هدف یابی» را می دهد، به این معنی که برخی از روبل های دیجیتال می توانند فقط برای پرداخت کالاها یا خدمات خاص طراحی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از کوین، به گفته بانک مرکزی روسیه، فناوری هدف یابی، کارایی هزینه های عمومی را افزایش می دهد همچنین تدارکات عمومی و قراردادهای دولتی به طور خاص به عنوان زمینه هایی ذکر شدند که می توانند از این فناوری بهره مند شوند.

این گزارش یک جدول زمانی برای اجرای ارز دیجیتال ارائه کرد که شامل آزمایش هایی با تراکنش های پول واقعی و تسویه قراردادهای هوشمند در پلتفرم روبل دیجیتال در سال 2023 است و انتظار می رود موسسات اعتباری در سال آینده به هم متصل شوند.

دولت همچنین می تواند پرداخت ها را به روبل دیجیتال صادر و دریافت کند؛ یک حالت آفلاین که امکان ادغام موسسات مالی خارج از بخش بانکی را فراهم می کند و برای سال 2025 برنامه ریزی شده است.

بانک روسیه اعلام کرد که روبل دیجیتال در دسترس بودن خدمات مالی (به ویژه در مناطق دورافتاده) را افزایش می دهد، هزینه تسویه حساب ها را بهینه و به توسعه زیرساخت پرداخت جدید هم در داخل کشور و هم با سایر کشورها کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمزارز دیجیتال هدفمند در راه است

رمزارز دیجیتال هدفمند در راه است