مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 08:472022-08-15سياسي

احترام و اعتقاد به مقدسات را باید به کودکان آموزش داد


رییس جمعیت علمای اهل سنت عراق گفت: در بازدید از دارالقران شاطبی حضور کودکانی را در انجا دیدم که در واقع مردان اینده ساز کشور ایران بودند؛ باید احترام و اعتقاد به مقدسات را به کودکان آموزش داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، شیخ خالد عبدالوهاب ملا رییس جمعیت علمای اهل سنت عراق در همایش تقریب و مقاومت اسلامی در مکتب شهید سلیمانی در امامزاده یحیی بن زید(ع) اظهار کرد: شهید سلیمانی فقط یک شخصیت ایرانی و فرزند کرمان نیست بلکه وی فرزند اسلام  و امام خمینی(ره) بوده و همه ما در مکتب این شهید شجاعت، صداقت، وحدت و انسجام، تواضع و غیره را می آموزیم.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه شهید سلیمانی اگاه بود امریکا جنایتکار و به ویژه ترامپ به دنبال شهید کردن وی هستند اما با شجاعت کامل در هرکجا از دنیا احساس می کرد مستضعفی نیاز به کمک دارد برای نجات او تلاش می کرد.

رییس جمعیت علمای اهل سنت عراق خاطرنشان کرد: آمریکا جنایتکار اعتراف کرد که حاج قاسم را به شهادت رسانده و  بقدری از شهید سلیمانی می ترسید که بدن مبارک او را با موشک تکه تکه کرد و تنها چیزی که از وی باقی ماند دستی بود که همواره مدافع حرم و اسلام بود.

وی با اشاره از حضور خود و دیگر چهره های بین المللی جبهه مقاومت در استان گلستان ادامه داد: مکتب حاج قاسم برگرفته از مکتب امام خمینی(ره)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احترام و اعتقاد به مقدسات را باید به کودکان آموزش داد

احترام و اعتقاد به مقدسات را باید به کودکان آموزش داد