مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 07:422022-08-15بين الملل

تله تازه آمریکا در بازی با لغو تحریم ها


اتهام زنی ها، لفاظی ها و شگردهای تبلیغی اخیر آمریکایی ها در بحبوحه مذاکرات نشان می دهد آن ها در تلاش اند تا برای فرار از لغو تحریم ها، مقصرنمایی ایران و به زانو درآوردن تیم مذاکره کننده کشورمان به تله گذاری های جدید روی بیاورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، مذاکرات هسته ای (به ویژه طی یک هفته گذشته) از ادامه تحریم ها تا اتهام زنی ها و لفاظی ها علیه ایران نشان می دهد که آن ها در تلاش هستند تا برای فرار از لغو تحریم ها، مقصرنمایی ایران و نهایتاً به زانو درآوردن تیم مذاکره کننده کشورمان بازهم به اعمال فشار علیه جمهوری اسلامی و تله گذاری های جدیدی روی بیاورند.

از گوشه و کنار زمزمه توافقی نیمه نصفه به گوش می رسد حال آنکه اولاً) اقدامات متناقض آمریکایی ها در بحبوبه مذاکرات به ویژه یکی دو ماه گذشته و حتی برخی اقدامات تبلیغی آن ها طی چند روز گذشته، نشان دهنده این واقعیت است که غربی ها در قبال ایران حسن نیت و ابتکار عملی از خود نشان نداده و از ابزار تحریم دست بر نداشته اند ثانیاً) آنچه آمریکا به دنبال آن است فرسایشی کردن مذاکرات، شرطی کردن اقتصاد کشور به برجام و از همه مهمتر کاهش قیمت نفت است.

آن ها در شرایطی که با بحران انرژی دست و پنجه نرم می کنند می خواهند از یکسو قیمت نفت را کنترل کرده و از سوی دیگر ابزار تحریم عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تله تازه آمریکا در بازی با لغو تحریم ها

تله تازه آمریکا در بازی با لغو تحریم ها