مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 11:272022-08-14بين الملل

تل آویو، روسیه را به ارسال سلاح به مقاومت فلسطین متهم کرد


روزنامه «معاریو» مدعی شد که رییس رژیم صهیونیستی در تماسش با رییس جمهور روسیه، مسکو را به کمک در رساندن تسلیحات به گروه های مقاومت فلسطین متهم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روابط روسیه و رژیم صهیونیستی علی رغم تماس تلفنی اسحاق هرتزوگ رییس تل آویو با ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه همچنان شاهد وضعیتی پر فراز و نشیب است؛ اگر چه رسانه های عبری گزارش می دهند که این دو در مسیر تنش های بیشتری قرار دارد.

طبق گزارش خبرگزاری شهاب ، رسانه های رژیم صهیونیستی برقراری این تماس تلفنی را بنا به درخواست یاییر لاپید  نخست وزیر موقت تل آویو برای بررسی موضوع بسته شدن دفتر آژانس یهود می دانند و می گویند واضح است که این تماس، آن طور که هرتزوگ ادعا می کند، صمیمانه نبوده است.

خبرنگار روزنامه معاریو به نقل از منابع آگاه روسی گزارش داد: هرتزوگ با پوتین درباره ارسال محموله های تسلیحاتی از روسیه برای سازمان های مسلح فلسطینی صحبت کرده است، اما محافل نزدیک به کرملین این موضوع را تکذیب کرده و گفته اند که چنین مسئله ای هرگز مطرح نشد .

این خبرنگار اسراییلی در ادامه گزارشش گفت: پوتین به هرتزوگ گفته این امکان وجود دارد که این سلاح ها نه از کشور روسیه، بلکه از اوکراین به سازمان های فلسطینی برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو، روسیه را به ارسال سلاح به مقاومت فلسطین متهم کرد

تل آویو، روسیه را به ارسال سلاح به مقاومت فلسطین متهم کرد