مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 08:322022-08-14بين الملل

اوکراین از یک موشک جدید بالستیک استفاده کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالیکه ارسال تسلیحات غرب به اوکراین در نبرد با روسیه کمک شایان توجهی به کی یف نکرده است، برخی منابع رسانه ای شنبه شب به وقت تهران مدعی شدند که اوکراین در حمله هفته گذشته خود به یک پایگاه هوایی روسیه در شبه جزیره .

- در حالیکه ارسال سلاح های غرب به اوکراین در نبرد با روسیه کمک شایان توجهی به کی یف نکرده، منابع غربی مدعی استفاده اوکراین از یک موشک برد بلند جدید شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالیکه ارسال تسلیحات غرب به اوکراین در نبرد با روسیه کمک شایان توجهی به کی یف نکرده است، برخی منابع رسانه ای شنبه شب به وقت تهران مدعی شدند که اوکراین در حمله هفته گذشته خود به یک پایگاه هوایی روسیه در شبه جزیره کریمه از یک موشک بالستیک برد بلند جدید استفاده کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه نیوز مکس یک مقام اوکراینی به روزنامه نیویورک تایمز گفت که کی یف پشت این انفجار ها بوده و از موشک بومی استفاده کرده است.

این نخستین حمله این شکلی به یک پایگاه نظامی روسیه در کریمه بود.

در حالیکه منابع خبری غربی به نقل از اوکراین مدعی از بین رفتن چند هواپیمای نظامی در این پایگاه شدند، اما روسیه تمام این ادعا ها را تکذیب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوکراین از یک موشک جدید بالستیک استفاده کرد

اوکراین از یک موشک جدید بالستیک استفاده کرد